woensdag 18 mei 2011

10 dagen later

Het is vandaag pressies 10 dagen gelden dat we Petroesjka gingen ophalen. En het gaat werkelijk boven verwachting goed tussen Petroesjka en onze schatten Merlijn en Nimmie. En zoals jullie op de foto kunnen zien, hebben Nimmie en Petroesjka vandaag voor het eerst tegen elkaar aan geslapen. Ik ben inmiddels zo ver dat ik nergens meer heen ga zonder mijn iPhone die ik nu zelfs standaard op de camera heb staan, bang dat ik ook maar iets zal missen, hahaha. Wij hadden absoluut nooit ook maar durven dromen dat het zo fantastisch zou gaan in eigenlijk zo’n korte tijd. Na 2 dagen lag die kleine al in de pootjes van Merlijn te slapen en kreeg hij zijn eerste wasbeurt van hem. En nu 10 dagen later heeft hij al tegen Nimmie aan gelegen. Iedereen is helemaal weg van hem, en wij komen op dit moment tot bijna helemaal niks anders meer dan kijken, smelten en genieten, van de meest geweldige tafereeltjes die je normaal alleen afgedrukt ziet op kaarten.

Geen opmerkingen: